Skuteczny copywriting
Tworzymy treści pod kampanie reklamowe oraz SEO
Jaka jest różnica pomiędzy treściami reklamowymi a treściami pod SEO
Tekst pod reklamy powinien być krótki i zwięzły, jednocześnie skłaniający do kliknięcia reklamy. Powinien zawierać informacje, które przyciągną uwagę potencjalnego klienta, np. krótki opis produktu lub usługi, cena, promocja itp. Ważne jest również, aby tekst był spójny z treścią reklamy i strony docelowej.
Jeśli chodzi o SEO, to tekst powinien być unikalny i bogaty w słowa kluczowe, czyli frazy, po których użytkownicy szukają w internecie. Tekst powinien być również dobrze zoptymalizowany pod kątem technicznym, np. zawierać nagłówki, meta opisy, linki wewnętrzne itp.
Ważne jest również, aby tekst był wartościowy i interesujący dla czytelnika, a nie tylko pełnił funkcję wypełnienia strony słowami kluczowymi.
Jeśli chcesz nawiązać długofalową współpracę lub potrzebujesz zlecić jednorazowy projekt, chętnie pomożemy w przygotowaniu:
tekstów na stronę internetową
postów na Social Media
artykułów blogowych
treści zoptymalizowanych pod SEO
opisów produktowych
Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby teksty dla naszych Klientów były dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań!